F

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 13 November 2012 | 02:36 | 0 Atasinchi
yeayh,!
detik detik yang mnggembirakan bagi peljar2 sleuruh malaysia!cuti sekolah!!

aku da rancang macam macam cuti ny! for the first,aku dah habiskan tengok cite ny
SHUT UP FLOWER BOY BAND! interest of L (infinite)

lepastu lepastu,,nak buat ape?yeayyy!

TUISYEN!
ha,gmba kat ats ni,aku main ambik je kat google,cube cari kat google :)
start 20/11/12 dan aku amek ADD MATH and PHYSICS
(jangan pelik la kalau aq dapat A+ ADD MATH)

perasaan gembira yang tidak terhingga terganggu apabila encik abahh dan mak cik linda menyuruh saya ke kelas tuisyen,yeayh! mmang seronok pon tuisyen --'

jadi,tu jela perancangan aku cuti skola ny,tak bole nak enjoy sebab aku SPM CANDIDEATH 2013

yayaya! nampak tak die cakap ape? SPM weeettt!

i wish that is SUSU PEKAT MANIS dan bukan SIJIL PELAJARAN MALAYSIA

tak paham knape kerajaan kne adekan bnde ny!

btw,that's all,!have a nice holiday everyone <3

P/s : get this kiss from me :-*



PAST FUTURE


◕ THE GREAT ONE ◕


Hey ! You've dropped in my space.Didnt' you think i'm great ? weee ~. Thank you :)
Azreyn Here.
◕ WANNA BE SWEET ? ◕


_______________________________________
◕ CREDITS ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google