F

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 11 November 2012 | 20:01 | 0 Atasinchi
dengan tajuk entry yang agak agak kurang normal,aku tengah patah hati,uwaaaaaaaaaaaaaaaaa!

yayayayaya!begitulah hati aku sekarang,terbelah due,bak pepatah add math,ONE OVER TWO la kirenye hati aku ny,,wawawawa,, saba azreyn,saba! yesss! sebab da lame sabar la aku jadi macam ni,let's begin our story....

AA
yeay!bagi sesape kwn aku or visitor yang penah bce entry pasal AA ny,,,aq ngan dy da OVER!
what?over?ko pernah ke declare ape ape?
tu la,bisik hati kecilku,oceyceyhceyh, aku suke dy since aku first masuk INTEK lagi,,tak nmpak dah bebudok pmpuan dlm klas,nmpak dy dulu,,alaaa,,kire love at the first sight la ny.

yayayaya,even ayat agak agak bole makan penampo sebijik,tapi tu la ape yang aku rase,, 
(tetibe jadi series)

one day,pada malam sabtu yang hening,bersaksikan bulan dan bintang,aku and the gang,
(armi,moon,diyanah,nuha,fifah) kami ade something urgent nk buat mlm tu and suddenly,ade budak ckp mcm ny..

eh  *name dirahsiekan*,AA kim slm
mase tu aku tengah minum air mak cik kanti yang berharga RM 1,20,then aq freeze scare ttbe..
what?AA?oh my god!  *faint*

selepas sahaja budak tu berlalu mereka semue memandang ke arahku,ceyh ayat,,dengan hati yang da x gaye hati dah ny,aku pon belari ala ala cinderella tertinggal kasut ke arah blok aspuri,,tak terase nak menanges,pastu smpai dorm,konon konon buat muke mcam baru lepas menang loteri
yela,takkan nak tunjuk muke sedih kot,,kan kan?

TAMATLAH CERITE SEDIH AKU PASAL AA!

2.MY FUTURE IMAM

sile refer kepade post ini. nmpak tak aku semangat nk bgtaw yang aku chat dengan dy tetibe,petang tu,balik kan,kiteorg gi lpak ECM dulu,,ttbe one of my friend terbace text dy ngan USTAZ ny kat depan aku,,yess!
mule mule aku tak taw yang budak yang text dengan dy tu my USTAZ,oke

malam tu baru aku tahu,tak perlu tahu mcm mane aku taw *ayat supe keling*

yayaya mase aku taw tu aku crying crying, ttbe aku mnyesal sbb nanges sebab dye kan?

bukan slah ko suke kawan aku,dan bukan salah kawan aku ko suke dy,tapi salah aku sebab suke dekat ko bile aku taw yang ko tak mungkin suke aku

ayat drama ombak rindu dah klua,begitulah kisah love story aku yang frust of 2 boys in one week?
agak agak frust gegile gegile,naseb dah pass exam :)

 dan now,aku dah tade perasaan ape ape kat korang berdue,thanx for letting me fall in love with you two guys and please make my friend happy,

i will try to be your star and watch you guys happy from up to the sky and bright my own day withou any feeling of you two

p/: aku kat library ny :D 
PAST FUTURE


◕ THE GREAT ONE ◕


Hey ! You've dropped in my space.Didnt' you think i'm great ? weee ~. Thank you :)
Azreyn Here.
◕ WANNA BE SWEET ? ◕


_______________________________________
◕ CREDITS ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google