F

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 16 November 2012 | 18:23 | 0 Atasinchi
assalamualaikumm and salam sejahtera,,
tengok tajuk entry rase mcm nak insaf,,


sebenanye mcm ni,sometimes aku rase macam ni,ape gune aku pakai tudung kalau aku pakai baju ketat and skinny?

yess,,aku tak salahkan sape sape dalam clothing matter aku ni,tapi kadang kadang seriously aku rase aku nak sangat berubah,maksud aku bukan lah hang dengan kawan kawan pakai baju kurung ke ape,tapi maybe something yang menutup semua aurat dengat sempurna maybe kan?


aku buat entry ny bukan sebab aku nak korang cakap aku ny bajet baik la ape lah, frankly speaking, aku selalu rase teen girls nmpak cantik bile pakai baju ketat-ketat,kenape eh?



right now,kalau out beli baju ke,sebelum kelua rumah tu,dah niat da nak bali baju labuh labuh,tapi bile sampai kedai,mesti nak ambik yang singkat singkat,
tak kuat iman mungkin slah satu punca,kriikk krikk

sincerely ,aku nak sngat berubah,bukan berubah ape,,it's all about my dress up,no more skinny,no more small clothes maybe :)


aku ade bnyak sangat skinny,takkan nak buang? and i need an advice now :D

PAST FUTURE


◕ THE GREAT ONE ◕


Hey ! You've dropped in my space.Didnt' you think i'm great ? weee ~. Thank you :)
Azreyn Here.
◕ WANNA BE SWEET ? ◕


_______________________________________
◕ CREDITS ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google