F

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 9 November 2012 | 15:27 | 0 Atasinchi
hello,, yeayyy!

di pagi yang hening ny,bermulelah renyah renyah ekspedisi mase cuti aku! huhayyyyy! ayat dengan muke tengah gile smngat ny,

membio aq dox setori memori pasal kem SBP hari tu,,amatlah terseksa apabila aku terjumpe dengan si katak bulat yang paling aku syg dm dunie ny,,! tak lain tak bukan.... jeng jeng jeng! NANA BASRI!
( aku da mention name ko mcm ko mention name aq dalam blog ko )

pastu cite pasal khemah! amatlah terseksa apabila aku yang bdan ala ala angelina jolie ny dduk dlm khemah yang bersaksikan bulan dan bintang tido bersesak sesak! ttbe ade mmod spoiler dlm khemah tu,jadi kami and the gang, (diyanah,nuha,armi,ilmi and fifa) abes geram dah ,, 
*muke tengah berasap asap*
ade ke patut dy suh aq tido lua,ehhh ank gajah ny,,aku tumbuk baru tw! 

pastu,nana tnjuk kat aku CRMINAL! aloooo,,sngatlah hnsem,kalo mcm tu criminal dlm dunie ni,pass kat aku sume pon aku sanggup! *ttbe mood jadi gedik*, ni ayt yang aku ckp kat nana
nana,ko da la tak cantik,bagi sini "criminal" tu dekat aku,sebab aku cantik,ko tak cantik
selepas aku cakap mcam tu dekat nana,berlakulah episod kisah cinte kami berkejar kejar keliling kwsn khemah *tipu*

 smpai akitviti grup,yeayy! ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada WATER CONFIDENT kerana berjaye mengburnkan muke aku smpai aku takut nak tengok cermin sebab muke dengan rambut same je warne.. amalah sadis hidup pelajar yang bernama NUR AZRIN AMIRA ini :)
tapi....aku dapat buat kayak yang tah pape pape tu,penat tangan aku wooi!
wuuu..tu la aku,tengah kayak kayak pkai spek hitam,konon konon nak buta GANGNAM STYLE kat tengah tengah sungai tu :)

p/s : mood tengah heartbreak ny :'(
PAST FUTURE


◕ THE GREAT ONE ◕


Hey ! You've dropped in my space.Didnt' you think i'm great ? weee ~. Thank you :)
Azreyn Here.
◕ WANNA BE SWEET ? ◕


_______________________________________
◕ CREDITS ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google