F

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday 3 December 2012 | 02:14 | 0 Atasinchi
ececehh, tengok tajuk sangat annoying  -,-'

yeayh, cerita bermula apebila aku yang teruje sngat sngat nak masuk tuisyen mase cuti, yeayh, kalau mase bole pusing pusing balik, aku tak nak masuk, lalala~

then, nie muke semangat lepas balik tuisyen hari pertama !

                                             *terpaksa di black and whitekan mengikut kreativiti -,-'*

lepastu cerita dikarutkan lagi dengan pembelian matematik kacang oleh mak ngan abah,

                     *gambar diserikan lagi dengan senyuman cikgu hana yang menawan bak lagu najwa latif,*

nampak tak hidup aku diserikan oleh hanya bayangan matematik,? sebab tu tajuk post diletakkan AZRIN EINSTEIN buat tatapan kalian, ececehh,, ayat annoying

                                             *blog diserikan lagi denga satu penipuan*


nampak tak? selepas bnyak liku liku yang terpakse aku hadapi *ayat novel ombak rindu* aku terpakse buat fake smile macam nie , bile mak and abah tanye paham ke tak :D

selepas penipuan demi penipuan aku cerita, sampai lah saat tangan aku tercabut selepas tulis post nie, :D


                                                     *tu diaaaa ! haaa,, tu lah aku, AZRIN EINSTEIN, kau ade?*

p/s : adik adik form 3, JANGAN ambik sains tulen kerana satu siksaan akan terjadi kepada anda :D
PAST FUTURE


◕ THE GREAT ONE ◕


Hey ! You've dropped in my space.Didnt' you think i'm great ? weee ~. Thank you :)
Azreyn Here.
◕ WANNA BE SWEET ? ◕


_______________________________________
◕ CREDITS ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google