F

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 7 December 2013 | 03:16 | 0 Atasinchi
assalamualaikum .

tajuk entri , tahun ni turn kiteorg budak budak 1996 join PLKN . aku tak dapat , tapi nana dengan fatin aina dapat . ni entry aku tulis khas untuk mereka .

aku sayang mereka .




FAZLIN FARHANA BINTI BASRI



yeay , ni nana .comel kan ? pipi bulat . dia kawan aku . bestfriend aku . kalau tanya apa benda yang paling menyesal aku penah buat dekat dia ialah bergaduh besar dengan dia tanpe aku tahu tu minggu last kami sebagai school mate . sedihkan . sobss

nana ni selain comel . dia pandai . ada sekali tu dia stress sebab exam . then dia text aku . dia text aku dan mak aku yang balas . hah !

mak aku tanya dia dia berapa A trial . akibat selepas die bagitau mak aku result die , bernanah telinga aku dengan mak bandingkan aku ngan nana . okay . nasib baik dia NANA . :)

cita cita aku sebenarnya nak jadi akak ipar nana . lekk . nana dapat PLKN gambang . i'm gonna miss my cutest friend :) iloveyou nana .



FATIN AINA BINTI ANUAR




fatin . yeay . nampak gambar die gedik gedik belaka . aku sayang dia . sayang sangat .

mula mula kami tak rapat pun . seriously aku benci dia masa form 2 ( budak baru nak up ) . kiteorg start rapat masa form 4 . that is the moment when she became my friend . my bestfriend . 
fatin selalu ada masa aku sedih berduka cita . ngeh ngeh , sebab tu aku sayang dia. 

fatin dapat PLKN tasik chini , haap dia tak berubah jadi naga . anyways iloveyou fatin <3 .


AZRIN , AAI , FATIN , NORA , LINA , AIMI , NANA . kami geng .
PAST FUTURE


◕ THE GREAT ONE ◕


Hey ! You've dropped in my space.Didnt' you think i'm great ? weee ~. Thank you :)
Azreyn Here.
◕ WANNA BE SWEET ? ◕


_______________________________________
◕ CREDITS ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google