F

Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 27 April 2013 | 05:44 | 0 Atasinchi
happy birthday to me , happy birthday to me ! happy birthday to AZRIN AMIRA , happy birthday to meeeee ~ 

officially seventeen , ! 1704 , woahh , dah 17 tahun dah hidup kat dunia , thanks mak sebab lahirkan akak , akak sayang mak sngat sngat , abah , mak , amir , haikal , thanks sebab pos kat skolah kad birthday akak , akak sayang abah , mak , amir and haikal , mane AMIRUL ? done ! no birthday wishes from my big bro this year :'(

HAPPY BIRTHDAY KAK AZRIN !

baris ! baris sedia ! semua sekali ! bukak barisan bukak !

haa , mase birthday aku tu , kebetulan PUTERI ISLAM yang kene kawad dekat depan , jeng jeng jeng , dan aku la ktua komander , feww ~ habis kaver cun dah dekat depan , 
lekk lekkk , pakwe ramai tengah tengok nih , lekk lekk , kaver kaver ..
tu lah ape yang ada dalam hati aku , sebelum tu , adik2 junior dah wish happy birthday kak azrin ! woahh , i'm so touched ., thanks for the wishes adik adik smua , even saya tak kenal pon korang , 
muahh kat pipi :-*

BERLAKU KEBEKARAN DI MAKMAL KIMIA 

haa , time ni , aku dengan amy tengah buat eksperimen , tulah amy , nak sangat buat dengan aku *ecehh blagak hot* , sudah ku bilang tangan aku kalau sentuh hape hape mmg takkan jadi , 

okayy , dipendekkan cerita , mase tu aku pegang test tube , alahh , yang panjang panjang tu , kene letak atas api , so , aku pon buat lahh , mase aku tengah pengang tu , fikiran aku mcm ni
 bilelah prince charming nak memninang nih , haihh , umur da 17 , haihh haihhh *sigh*
then , aku tersedar bile rase panas je kat tangan , OH MAI GOD ! terabakar terbakar ! sume panik , aku lagi lahh , :'( 


 tapi aku masih lagi mengekalkan konsep , lekk azrin lekkkk , kver jangan tak kaver , feww ~ 

btw , thanks for all the birtday wish ! cechaa , tiqah , nisah , ilmi , nani , armi , diyanah , aina , che , fazu and smue , sayang korang sampai mati ! 

PAST FUTURE


◕ THE GREAT ONE ◕


Hey ! You've dropped in my space.Didnt' you think i'm great ? weee ~. Thank you :)
Azreyn Here.
◕ WANNA BE SWEET ? ◕


_______________________________________
◕ CREDITS ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google